lördag söndag måndag

LÖRDAG
I lördags så red jag mamma min kusin och mina 2 fastrar och farmor på Islandshästar.
Det var Faktiskt skit roligt då och det roligaste var Att tölta.
Men det var för mycket skritt där.
Och vi red Där i skogen och på ängarna, och vi hade 2 ledare som visade så vägen och.
Och sen stannade vi och åt macka och te ...
Sen på kvällen så hade vi kalas för Elin.

SÖNDAG
Och i Söndags så gjorde vi inget SPC ... tills på kvällen for da gick jag pappa Joel och farfar och kollade på bio i stan, vi kollade på den hara Sommaren med Göran och den var ganska rolig.

MÅNDAG

Och nu idag är det måndag så först var vi i skolan sen efter det så åkte vi på ridning och jag fick hästen acansas som vanligt och Då fick vi Trava utan stigbyglar fort det var inte så roligt för man hoppade bara runt Då som en degklump.
Men sen fick vi galoppera och Då blev det kul: D

//S ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0