krokodilen Lennart

Hejsan allihopa!!!

Idag så trodde vi att vi skulle ha håltimme från slöjden men vi hade visst slöjd.
Och vi fick reda på det typ en kvart efter att lekionen hade börjat och jag hade inte ens klätt på mig eller nått så jag var skit stressad så då fick vi ta 9.50 bussen men julia hade redan tagit en annan buss så då fick jag och Fanny åka buss.
 Och Fanny mötte mig ungefär vid mitt hus och då började hon att prata om nån film och sen när vi kom till slöjden och lite till då hade hon berättat klart om filmen så det tog 20-25 minuter att berätta den men den värkade väldigt bra men lite läskig.
A ja men sen hemma så tog vi Elins dockbalja och fyllde den med vatten och då har vi lagt nån konstig krokodil som växer i vatten och vi döpte den till Lenart!!!!
och så här ser Lennart ut idag:





Och i mogon så får vi se hur stor han e då!!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0