dagis

Hej idag så följde jag med min mamma på hennes jobb.(hon jobbar på dagis)
Först när vi kom dit så kom det fram en liten flicka som ungefär är 1 år och hon satte sig bara i mitt knä så resten av dagen så följde hon efter mig.Hon e jätte söt!!!
Och så var vi ute och lekte i sanlådan och då var det en liten pojke som älskar småkryp och han hittade nån fluga som han satt och lekte med:P
Sen till lunch fick vi kyckling klubba med nån pasta och då fick jag sitta med 3 st andra barn som e lite större och dom pratade om grönalund hela tiden.
Sen fick jag måla prinsessor som var skit ful men dom tyckte dom var fina?!
Vid 1 tiden så åkte vi hem och hämtade elin och joel hos mormor men nu måste jag gå "pundra näsan" så hej dååå
/Saga♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0