GRÖNALUND!!!!!!!!!!

Igår så var jag på grönan med min klass.asså det var skit kul.först så åkte vi den stora barodalbanan eller vad den nu heter typ 5 gånger och så åkte vi självklart den nya insane den var ganska kul men lite läskig. sen så åkte vi katapulten ,vildamusen ,slänggungan ,kvasten fast den e tråkig,blåatåget den e läskig har alldrig sett hela men jag har sett att det e en stor apa och ett tåg och så hör man typ några tallrikar som går sönder och så åkte vi flygande mattan ,kärlekstunneln så gick vi i lustigahuset och det dära rummet som det finns massa speglar men vad heter det nu igen???!!Men det läskigaste var spökhuset!!! asså vi gick in och ut flera gånger men sen försvan julia lissi tove melina och då kom det ettt stort monster och alla blev skit rädda så dom hoppade ut ur staketet och jag stod dära själv och var LIVRÄDD för han stod precis bakom mig och skrek typ are you skeard of me eller nått men jag svarade inte så han slog jätte hårt på nån bänk och fanny hacer victor och niklas stog bara där och as garva men sen kom melina ut från den dära trappan och då gick monstret så då gick jag från hörnet och då kom han emot mig igen och jag ba spring för livet och sprang ut och puttade alla som stod i kön... o å skit va rädd jag va!!!!!


jag och julia i det dära spegel...


kolla vad söta korta ben




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0