terra natura

¡Hola!
Nu var det ganska lenge sen jag skrev so nu har det hent massa skoj.
Vi var pa terra natura och so sog vi massa djur som noshorning elefanter, tigrar, pumor, pirajor, hajar, apor och mycket mer.
Sen var vi po non fagel show och da kom det en stor orn och satte sig i mitt huvud.
Och sa fick vi mata lamor ,skit dom var leskiga.
Efter det so gick vi po ett vatten land som ligger precis bredvid som tillhor det stellet och det var so skont att doppa sig ,for innan asso jag holl po svettas ihjel mig.
Och det fanns massa vatten rushkanor och den besta var black hol det var alldeles kolsvart der inne och den var kul.
Sen tvingade pappa upp mig en och den var laskig den okte typ rakt ner.far legga in bilder ner jag kommer hem till sverige igen for pappa hade massa bilder po sin mobil men den har typ lost sig po nott sett:C.
/cuento :D

Kommentarer
Postat av: M

Vad mycket skoj ni får göra. Jag är avis.

Men nu får ni ta och komma hem tycker vi.

2009-07-20 @ 13:03:22
Postat av: saga

japp vi kommer po mondag

2009-07-23 @ 10:58:17
URL: http://sagaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0