Benidorm palace

¡Hola amigos!
Det e inte long tid kvar tills jag ska hem nu, vi oker hem po fredag natt och kommer typ hem po mondag efter som att vi bilar ner so tar det lengre tid.
For en vecka sen so kom Jill ner hit vi hade det jette kul.
Sen po fredagen so okte vi till min kompis fanny ,dom bor ganska nara oss so forst so okte vi till deras marknad sen so gick vi hem till dom och at grillad kyckling mmm....
po kvellen so gick vi till ett tivolli der okte vi po sonna hera tjurar som svenger och so satt man ramlar av asso lossas tjurar.Och jag ramlade av hela tiden typ.
Och so okte vi apan den e typ som bleckfisken po gronan fast mycket snabbare och roligare.Och gud vad jag skrattade do jag holl nestan po att kissa po mig.

Sen po mondagen so treffade vi dom igen och badade i vatten fallen, skit vad kallt vatten det e der.
efter det okte vi hem till oss och ot middag osv....

Po tisdagen so var vi po stranden hela dagen,sen po kvellen so var vi po benidorm palace der ot vi god mat och kollade po en jette fin show sen po onsdagen okte jill hem.
och nu ska jag go och bada so bye
 


Kommentarer
Postat av: M

Vad kul ni har haft!!!!

2009-07-23 @ 11:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0