Inte en till!:D

Tjabba!
I går så fick vi lämna tillbaks ett marsvin till djuraffären för den bråkade hela tiden så vi lämnade knorr och fick en yoggi fast vi säger lillen för en e så liten, så nu har vi curry kanel och yoggi men sen så kom mormor igen med en liten låda samma dag och så öppnade vi den då låg det ett till marsvin!!!!!!!
Så dom hade hittat ett till marsvin som låg i skogen det var en hund som stod där och skällde på den så det e typ nån som har slängt ut massa marsvin:C
så nu har vi 4 st curry, kanel, och den nya chilli och lillen yoggi:D
Men nu ska jag äta det blir pommes med kött vad kör kött vat jag inte bara det inte blir nån av djuren!!och självklart beasås mmm.....mmm
min kamera e på lagning nu så jag kan inte lägga in bilder nu för i spanien så badade jag med den så den gick sönder men det e en vatten tät vatten kamera men det värkar inte så.    /s♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0