torsdag

Idag så var inte jag med på idrotten för jag är så snuvig och har lite ont i halsen.
Efter det hade vi NO då tittade vi på film om den dära branden för 10 år denan i göteborg i nån skola.
På svenskan fick vi leta efter substantiva ord på något papper rekordet på att hitta så många ord som möjligt var typ 30st tror jag men vår klass var det nån som fick över 100st själv fick jag nått med 70st.
Sen hade vi SO då tittade vi på film igen fast om egyptens pyramider.
Och på matten räknade vi bara.
Sen efter skolan åkte Jag och Fanny hem till mig och tittade på desperate housewives för jag hade spelat in det för julia undrade om jag kunnde göra det och vi hade ändå inte sett det.
Till middag hade jag stekt pankakorna mm...
Men nu måste jag gå för att jag ska basta så hej då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0