torsdag

Idag på idrotten fick vi dansa jenka och det var inte kul.
Resten av dagen hade vi NO,svenska,SO och matte.
Vi fick sluta lite tidigare så vi fick springa till bussen satt vi inte missade den för det var iskallt ute.
Julia hade träning så Jag och Fanny gick hem till mig.
Efter det så skjutsade vi hem henne för att jag skulle köpa nya skor jag skulle lägga in bild på dem men det funkade inte får göra det nån annan dag.
Efter det klippte sig min lillasyster hon blev jätte fin och fick en blå rosa lugg efteråt men men nu måste jag gå så hej då !

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hihi vad gulligt med blå lugg :P

2008-11-21 @ 14:34:22
URL: http://willbur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0