onsdag

idag på bilden så ropade bild fröken på mig och då sa jag vadå och då sa Fanny att min ler figur var ful på skoj för vi brukar alltid skoja om sånt.

Aoch då blev bild fröken jätte arg och sa att Fanny förolämpade mig och att man inte får säga sånt i hennes klassrum och först trodde vi att hon skoja lite så vi började skratta då blev läraren väldigt sur.
Och förut veckan innan så sa hon åt oss att plocka undan allt men inte killarna (det e halv klass)
och då sa hon att vi skulle göra det idag med men då gick Fanny där ifrån och då gjorde jag och Julia det med för vi ville inte plocka undan efter dem.
Jaja på rasten åkte vi till centrum och då följde vi efter några i våran klass hehe.
Och på SO:n skrev vi våra namn på egyptiska så som dem skrev för flera hundra år sedan kolla hur ditt namn skrevs för länge sen i egypten:

                                                                                                                                                                                                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0