onsdag

hej idag i skolan på rasten så skulle Jag,Fanny,Julia till en vattenfontän vi trodde det var is där satt vi kunde åka.
Så Fanny gick i och då sprack isen så hennes fot blev genom blöt(det var cirka en halv meter djupt)
hon stod där och hoppade på ett ben medans Jag och Julia skratta.
Men sen på SO:n satte vi strumpan på tork så blev den lite torare.
Efter skolan åkte jag hem och åt lite mellis sen kl 16.20 hade jag utvecklingssamtal och det gick bara bra.
Nu sitter jag här och tittar på snön som faller just ja boken som jag läser heter havets djup och ser ut så här:


                                                                                                                                                                                            /saga

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad fint det är med snö.

Kul att du lägger in bilder. Kan du det själv?

2008-11-20 @ 05:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0