Måndag

Nu är det måndag igen och det är skola :( fast idag fick vi hål timme från spanskan som vanligt.
Sen hade vi musik och klassen skulle beatboxa eller nått sånt så vissa trummade vissa spelade gitarr eller bas själv tittade jag bara på och skrattade :)
Efter lunchen så hade vi engelska, efter det så skulle vi igentligen ha svenska och läs med samma lärare som på engelskan men hon hade typ ont i huvudet så vi fick sluta en och en halv timme tidigare.
När jag skulle hem så ösregnade det så vi fick springa till bussenkuren!

     Men nu är jag hemma och ska äta mina musse pigg toast mm... och titta på top model.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Var det smarriga Musse Pigg toast.

2008-11-11 @ 16:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0