lördags badet

heej !!!
idag åkte Jag och min kusin Tessan till eriksdalsbadet och badade.
Det var jätte kul men först trodde vi att det var stängt för dem hade simtävling där men det var det inte.
När vi hade badat klart så bastade vi ångbastu och man såg ingenting där inne men det var skönt.
När vi hade klätt på oss så åt vi en varsin korv med pommes och en coca cola.
Sen kom min pappa och hämtade oss ungefär vid 4 tiden(vi skjutsade hem Tessan)
Men nu sitter jag och väntar på att mina 2 andra kusiner som ska komma Moa och lilla maria och i morgon ska jag joel och moa åka på teater med våran mormor vi ska titta på Sune eller vad den nu heter.


                                                                                                                                                                          /s♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0